Gestió terminològica

Conegueu els nostres serveis de gestió terminològica per homogeneïtzar la documentació de la vostra empresa

La gestió terminològica forma part del nostre procés de traducció per garantir l’homogeneïtat dels texts. Si esteu interessat a homogeneïtzar i gestionar la documentació de la vostra empresa, us oferim assessorament al voltant de tots els aspectes que s’han de tenir en compte a l’hora de redactar documentació tècnica amb la finalitat d’estandarditzar-la al màxim amb vista a la seva posterior actualització o traducció.

Gràcies a una bona gestió de la documentació, posteriorment es produeix un estalvi important tant de feina com de costos de traducció. Un dels aspectes importants en aquest front és la gestió terminològica; sovint el més recomanable és començar creant una base de dades amb la terminologia d’empresa i utilitzar-la posteriorment en redactar tota la documentació. Així s’evita la proliferació de versions, amb terminologia no unificada, de documentació sobre un mateix producte, versions que després presenten molts problemes a l’hora d’aprofitar-les per a una reutilització. Us podem orientar sobre les bases de dades terminològiques més freqüents, entre altres aspectes. Només ens ho heu de consultar.

SOL·LICITUD PRESSUPOST

EL QUE DIUEN ELS NOSTRES CLIENTS

Sol-liciteu un pressupost especialitzat dels nostres serveis